close

 

if_I_Stay_feat.png Willamette Stone.jpg

 

 

《如果我留下 If I Stay》 電影原聲帶


Willamette Stone - Today 今日


(Hook)
Today is the greatest
今日 是我生命中
Day I've ever known
所經歷 最美好的一天
Can't live for tomorrow
從來 不為明日而活
Tomorrow's much too long
明日 對我們而言過於遙遠
I blurred my eyes out
在離開之前
Before I get out
我模糊了視線


(Bridge)
I wanted more
我渴求著
Than life could ever bring me
遠勝著生命 所帶給我的事物
But by the choice
最終 在抉擇之際
Of saving this
拯救了一切


(Hook #2)
Today is the greatest
此時此刻 是我生命中
Day I've ever known
所經歷 最美好的瞬間
Can't wait for tomorrow,
從來 不為明日等待
I might not have that long
明日 也許我們之間將變得遙遠
I'll tear my heart out
在離開之前
Before I get out
我的心撕裂成千片萬片


{cello solo}


(Outro)
Today is the greatest
此時此刻 就是最美好的瞬間
Today is the greatest... Day
今日 有著最美好的片刻
Today is the greatest... Day
今日 有著最感動的時光
That I... Have Ever...
那些 是我從未經歷的
Known
永恆


*非逐字翻譯^_____^ 敬請見諒*

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Robert 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()