Ellie Goulding & Madeon - Stay Awake

 

(這張單曲封面圖我覺得應該非官方唷~)

 

 

 Ellie Goulding - Stay Awake(feat. Madeon)

中文歌詞翻譯

Take my faith in your hands,
我全然相信你 帶我逃離這一切吧
We got a lot that hasn't near begun
我們已經夠HIGH了 但其他一切卻還沉睡著
Something is calling us,
所有的感官正蠢蠢欲動 召喚著我們
We’re breaking free,
擊碎一切規矩 我們自由了!
I’m curious,
我急於知道更多
I need to see.
我急於見識這一切!

Like a flash before our eyes,
那感覺像一道光般閃過我們眼前
Rolling to the night,
我們將搖滾這夏夜
And if it feels like we’re dreaming,
這快感就像在作夢般的令人不敢相信
Believe it, believe it.
跟著感覺 相信它!

(Yeah)

We don't have to wait 'til the morning,
不用等待著什麼 我們讓現在就像天明
The sun will never go down.
太陽永遠照耀著我們 永不低垂
And we’ll be this way forever,
而我們會這樣HIGH到世界末日
I guarantee you now.
快給我機會 讓我證明

(Yeah)

Just stay awake, stay awake,
快覺醒吧 快覺醒吧
You can tell all us about it
和我們一起體驗那所有快感
Just stay awake, stay awake.
我等著你 我等著你

Bring me down, side by side,
我與恐懼 肩並著肩
While our reflections make our bodies collide.
不需要思考 不需要爭執
So full of energy, nothing to hide,
不必去隱瞞些什麼 我們就這樣充滿能量的繼續往前
No need to sleep, we come alive,
徹夜未眠 彷彿一切都重生了!

And if we’re gonna take this right,
我們乘上這陣風 讓這一切變得美好
We can go wherever we like
到處翱遊 無拘無束
And if it feels like we’re dreaming,
這快感就像在作夢般的令人不敢相信
Believe it, believe it.
去相信 去相信這一切!

(Yeah)

We don't have to wait 'til the morning,
不用等待著什麼 我們在的地方永遠都是天明!
The sun will never go down.
太陽將與我們共同狂歡 永不低垂
And we’ll be this way forever,
而我們會這樣HIGH到世界末日
I guarantee you now.
現在就讓我證明一切

(Yeah)

Just stay awake, stay awake,
就這樣維持清醒 維持清醒
You can tell all us about it
讓我們在這樂園裡狂歡吧
Just stay awake, stay awake.
讓此刻成為永晝 有如永晝般美好

Believe it.
去相信 去相信這一切!

Take my faith in your hands,
你就是 我的信仰
We got a lot that hasn't near begun
我們得把握這個永晝 永不喊累
Something is calling us,
所有的感官正蠢蠢欲動 召喚著我們
We’re breaking free,
我們擊碎一切萬靈法則 得到自由
I’m curious,
我急於擁有更多
I need to see.
我急於見識這一切!

Before our dreams, it was lower than this
在我們有了夢想之前 一切是如此低落
like a flash before our dream
那感覺就像是一道光 劃過我們的夢想
It was lower than a dream
我們不在如此頹喪 因為我們有了夢想
Rollin' through the night
我們將搖滾這夜直到黎明

Like a flash before our eyes,
那感覺像一道光般閃過我們眼前
Rolling to the night,
我們將搖滾這夏夜
And if it feels like we’re dreaming,
這快感就像在作夢般的令人不敢相信
Believe it, believe it.
跟著感覺 相信它!

(Yeah)

We'll have to wait to the morning,
不用等待著什麼 我們讓現在就像天明
The sun will never go down.
太陽永遠照耀著我們 永不低垂
And we’ll be this way forever,
而我們會這樣HIGH到世界末日
I guarantee you now.
我們使這一刻成為傳奇

Just stay awake, stay awake,
就這樣維持清醒 維持清醒
You can tell all us about it
讓我們在這樂園裡狂歡吧
Just stay awake, stay awake.
讓此刻成為永晝 有如永晝般美好

arrow
arrow

    Robert 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()